کافکا وهفت روز هفته

برای ایجاد جامعه ای آزاد وبرابر راهی به جز پاک کردن چهره قوانین وآموزش وفرهنگ ازسنت های واپسگرایانه اسلام وشیعه گری وجودندارد

کافکا وهفت روز هفته

برای ایجاد جامعه ای آزاد وبرابر راهی به جز پاک کردن چهره قوانین وآموزش وفرهنگ ازسنت های واپسگرایانه اسلام وشیعه گری وجودندارد

دوستی تنها یک واژه نیست... یک معناست...............سروی

دوست آن است که

توی تاب آدمی را تاب می دهد

روی نردبان تو را بالا می کشد

دستی به پشتت می زند

و در آغوشت می گیرد

و خداحافظی می کند.

                                      (کاترین ران دیویس)

هنری دیوید:دوستی یک واژه نیست یک معناست.من در این وبلاگ دوستی دارم که ۴ دهه تجربیاتشان  از من جلوتر است.و به تازگی نقش تنها دوست صمیمی من را بازی می کند و من معنای دوستی را در این شخص با توجه به تمام تفاوتهایی که با هم داریم یافتم.و فهمیدم که داشتن یک دوست با تجربه بسیار مفید تر ومهمتر از هزاز دوست هم دوره و بی تجربه است.یاد گرفتم که نگاه آدم ها به هم چگونه باید باشد.و مهمتر از همه اینکه فهمیدم یک دوستی خوب است که حقوق من را به من یادآوری می کند. این روز ها همه به یک گوش شنوا و راز دار و گه گاه راهنمایی کننده نیازمندیم.این دوست مرا به خود آورد تا به زندگی خود واقعی بنگرم به دنبال ایده ال ها نروم.و یاد گرفتم که چگونه با واقعیات زندگی رو به رو شوم چون راه گریزی ندارم.پس به شما دوستان عزیزم توصیه می کنم در پی دوست واقعی خود باشید نه کسی که نقش یک دوست را بازی می کند.امیدوارم این دوست گرامی من همیشه پایدار،سلامت و مثل همیشه در همه ی امورشان موفق باشند.