کافکا وهفت روز هفته

برای ایجاد جامعه ای آزاد وبرابر راهی به جز پاک کردن چهره قوانین وآموزش وفرهنگ ازسنت های واپسگرایانه اسلام وشیعه گری وجودندارد

کافکا وهفت روز هفته

برای ایجاد جامعه ای آزاد وبرابر راهی به جز پاک کردن چهره قوانین وآموزش وفرهنگ ازسنت های واپسگرایانه اسلام وشیعه گری وجودندارد

تولد بارانی از مهر.......................سروی

زمزمه های دل دیگری را شنیدن

و سخنان بی کلام آن را دریافتن

تنها استعداد انسانهای اندک و بخت یاری است

که برای جهان بسیار عزیزند.

                                                           " تراز آن هانت "

سالیان سال پیش در یک همچین روزی قطره بارانی از آسمان فرو ریخت ....وجوانه های زیادی را سیراب کرد.این قطره ی باران کمک کرد تا جوانه های زیادی رشد و در جهت نور حرکت کنند.او راه را به آنها نشان داد.......... .

همراه این قطره ی باران قطرات زیادی نیز فرو ریختند اما هیچ کدام به اندازه ی آن ثمره بخش و حیاتی نبودند.

باران عزیز.......

سالروز تولدتان مبارک.

شما آن قطره باران گرانبهایی هستی که جوانه هایی مانند من را راهنمایی کرده و می کنید.شاید اگر به واسطه ی دوستان با شما آشنا نمی شدم طریقه ی درست دوستی را( آنگونه که باید باشد ) هیچ گاه نمی آموختم.این اولین باری است که از صمیم قلب تولد دوستی را تبریک می گویم که از وجودشان بسیار خرسندم .

سروهای زیادی هستند که مانند من نیازمند بارش بارانی پاک و زلال و مداوم هستند تا رشد وزندگی کنند و حقیقت های زندگی را آنطور که هست بپذیرند و راه مقابله با آن را بیاموزند،پس این بارش را از آنها دریغ نکنید.

زلالی ، پاکی و شفافیت باران تمام حقیقت رفتار شما با دیگران است .پایدار، پیروز،استوار،مقاوم وسلامت باشید.

..........................................................به امید صدمین سالروز تولد شما.

نظرات 4 + ارسال نظر
آخرین ترانه ی باران 10 مرداد 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://tabar.blogsky.com

سروی جان بادرودی گرم وسپاسی فراوان..

نازنین دوست مهربان وآگاهم
شما نسبت به من بسیار مهرورزید........ سپاسگزارم

من شاید تنها کورسویی یک کرم شب تاب را داشته باشم
اگرچنین باشد بسیار خرسندم.....

ولی دوست خوبم تو بسیار هشیار و دانایی
برای تو شاید تنها یک قطره باران باشم برنهالی که ریشه درخاک دارد...
تو درمکتب مادری پرورش یافته ای که هشیاراست و
معنی نور و شور وآب و آئینه را خوب می داند

این هدیه تو را برورق دلم خواهم آویخت
وچه نشانی از این والاتر که تو دوستی را در من یافتی
ومن چه خرسند...
مهرورزی های شما همیشه دریادم هست
برای تو نازنین بهترین آرزوهارادارم

تندرست و موفق و شادکام باشی
همیشه........ امید....... همیشه.. خنده.....همیشه زندگی.........

سروناز قشنگم ای کاش بارانی هم بر دوستی من و بنفشه میبارید و دلتنگی او رو از من کم میکرد. خیلی سخته که از تو برنجند و تو هیچ جوری نتونی ثابت کنی که بی گناهی نه؟ و من امروز برای مرگ دوستی مون مثل ابر باریدم... و باران عزیز تولدت مبارک... ای کاش تو میتونستی کمکم کنی...

بنفشه 14 مرداد 1385 ساعت 10:08 ق.ظ http://banafsheh192.blogfa.com/

باران نازنین تولدت شما را تبریک میگم.........
دختر گلم قلم زیبایت من را شگفت زده کرد.
بهت افتخار میکنم.

جلال 24 مرداد 1385 ساعت 08:54 ق.ظ

فقط میتونم بگم دوستت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد